reklama

Prečo robím rada veci, ktoré ma presahujú

Odkedy som mamou, Boh ma neprestáva učiť jednu zaujímavú vec - obľubovať si úlohy, ktoré ma presahujú. Medzičasom som sa dostala do stavu, keď vo mne skutočnosť, že s blížiacim sa termínom sa kazí, čo len môže, vyvoláva tichý úsmev.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Okrem iného. Spolu s tichým úsmevom to vo mne naďalej vyvoláva stres, sebaľútosť, hnev - na čo som sa to ja zasa dala, či mi toto bolo treba, hnev na manžela, že mi to nezakázal, ... atď. atp.

O týždeň mám mať pripravené tri prednášky. Dievča, ktoré sa sľúbilo, že sa príde štyri hodiny pohrať s naším synkom, príde len na dve. Šatníková miestnosť s novou plávajúcou podlahou odhalila netušenú pravdu o vlhkej stene nášho domu a s tým súvisiacou slabosťou na plesnenie. Podlaha ako prišla, tak aj odišla, sme tam, kde sme boli, akurát sme museli vypratať onú miestnosť, rozptýliť jej obsah do zvyšku domu, vyprať všetko oblečenie, a teraz postupne zasa všetko upratať. Nuž, psychických ani fyzických síl mi to nedodalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predsa však v tom víre pochybností, či sa nemám trochu upokojiť a namiesto ponocovania nad prípravami sa radšej vyspať alebo si vyložiť nohy a čítať beletriu, vždy znova vnímam, že nie. Že cestou nie je vzdanie boja. Cestou je urobiť všetko, čo je v mojich silách a zvyšok nechať na Boha.

Vždy znova sa presviedčam, že toto je tá najúčinnejšia, hoci pre mňa taká ťažká taktika. Boh však nesklamáva. Opakovane ma presviedča, že spoliehať sa na Neho je účinnejšie, než spoliehať sa na vlastnú dôkladnú prípravu. Každou ďalšou takouto skúsenosťou sa tichý úsmev vo mne viac a viac udomácňuje, až ma snáď raz úplne prenikne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: Jednou z vecí, ktoré ma momentálne pri starostlivosti o jedného lapaja a druhé bejbi v brušku presahujú najviac na svete je príprava webovej stránky pre kresťanské rodiny zastolom.sk. Mrknite si nás zatiaľ na Facebooku. Ďakujeme za každý like!:-)

Andrea Mikolášiková

Andrea Mikolášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, ktorá rada premýšľa nad všetkým, čím žije. Žijem najmä rodinou, teológiou a stránkou zastolom.sk, ktorú pripravujeme pre rodiny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu